Koncept Pentlja je bil razvit, da bi uporabnikom električnih vozil zagotovili primerljive, v marsičem boljše uporabniške izkušnje z električnimi vozili kot z vozili na fosilna goriva. Predvsem na dolgih poteh, ko je potrebno v čim krajšem času, primerljivem s časom oskrbe z energentom za vožnjo z vozil z motorji na notranje zgorevanje, dopolniti baterije do te mere, da dosežemo cilj potovanja.

Za to so seveda potrebne velike moči polnjenja, kar na obstoječih lokacijah sedanjih hitrih polnilnic ni možno zagotoviti na ravni množičnega polnjenja. Čakanje na prosto polnilnico pa je najslabša rešitev za zagotovitev primerljive uporabniške izkušnje električnega avtomobila z avtomobilom na fosilna goriva. Zato so pri Elesu zasnovali koncept Pentlja po katerem bo zagotovljeno množično hitro polnjenje električnih vozil z največjimi močmi. Od osebnih avtomobilov do največjih gospodarskih vozil. Koncept Pentlja določa vzpostavitev polnilnih parkov na presečišču velikih prometnic in visokonapetostnega elektroenergetskega omrežja. S tem bodo zagotovljene praktično neomejene moči priklopa na elektroenergetsko omrežje. Na visokonapetostnem omrežju se bodo ponudniki storitev polnjenja lahko vključili tudi na veleprodajni trg električne energije in tako, v določenih obdobjih dneva zagotavljali uporabnikom najbolj ugodne cene polnjenja. Seveda bodo skladno s konceptom Pentlja stroški polnjenja nižji, saj vanje ne bo potrebno vključiti velike investicije za zagotavljanje večjih priključnih moči na obstoječih lokacijah hitrih polnilnic.

Kako bo možno hitro potovati in se hitro oskrbovati z električno energijo s pomočjo koncepta Pentlja odkrivajo pri testiranju električnih vozil na naši spletni strani grafi polnjenja in grafi povečevanja dosega glede na čas polnjenja. Iz njih je razvidno, kako hitro je možno dopolniti električno energijo v baterije in nadaljevati pot do načrtovanega cilja. Ko bo skladno s konceptom Pentlja zagotovljena množično polnjenje električnih vozil na slovenskem avtocestnem omrežju se bodo zagotovo zmanjšale tudi cene storitev polnjenja električnih vozil z največjimi močmi. Že danes je pri marsikaterem ponudniku storitev polnjenja razvidno, koliko je še možno zmanjšati strošek polnjenja na hitri polnilni infrastrukturi. Cene storitev hitrih polnjenj so na evropskem trgu izjemno raznolike, že v okviru posameznih ponudnikov. Zato se bodo storitve hitrega polnjenja v bodoče zagotovo zmanjševale. Praktični prikaz veljave Koncepta Pentlja je tako ob testiranju električnih vozil na spletni strani elektromobilnost.si razviden iz omenjenih krivulj hitrega polnjenja in iz posebnega vsebinskega sklopa v okviru testov električnih vozil namenjenemu vrednotenju vozila skozi merila Koncepta Pentlja.

t