Množično polnjenje električnih avtomobilov je lažje zagotoviti na parkiriščih delodajalcev, kot v velikih spalnih naseljih.
Obračun stroška oskrbe električnega avtomobila v delovnem času pri delodajalcu, uporabljenega za stroškovnik spletne strani elektromobilnost.si je izveden na osnovi realnega računa za oskrbo z električno energijo. Račun se nanaša na poslovno stavbo s šestimi etažami v Ljubljani, površine približno 15.000 kvadratnih metrov zgrajene leta 2010. V stavbi deluje več podjetij, oziroma pravnih subjektov. Račun je izdan za enega izmed njih za obdobje od 31.12. do 30.01. Skupna poraba električne energije v tem obdobju znaša 6.098 kWh, oziroma povprečno 196,7 kWh na dan tekočega obračunskega obdobja. Poraba električne energije je razdeljena na 1.849 kWh po mali tarifi, 4.290 kWh po veliki tarifi in prekomerno prevzete jalove energije 1.002 KVA. Priključna moč znaša 27 kW.
Pri oblikovanju mesečnega obračuna so upoštevane različne cene za električno energijo po mali in veliki tarifi. V delu računa namenjenega stroškom uporabe omrežja je upoštevan strošek za prekomerne prevzete jalove energije, strošek obračunske moči, omrežnina po veliki tarifi in omrežnina po mali tarifi. Ob tem je upoštevan še prispevek za delo operaterja trga, prispevek za OVE in SPTE, prispevek za energetsko učinkovitost in trošarina druge stopnje. Seštevek vseh teh postavk je na koncu povečan za veljavno stopnjo davka na dodano vrednost.
Strošek oskrbe z električno energijo je izračunan na osnovi veljavnih pravil in veljavne stopnje davka, višine in načina obračunavanja omrežnin, cene električne energije na trgu ter drugih dajatev in prispevkov v času izvedbe izračuna.
Strošek oskrbe električnega avtomobila z električno energijo je v bistvu razlika med računom za oskrbo z električno energijo podjetja, ki mu dodamo porabo električne energije po posameznem scenariju uporabe električnega avtomobila in osnovnim računom za oskrbo z električno energijo. Pri tem se upošteva povečan obseg porabe električne energije in omrežnine po veliki, v nekaterih primerih izračuna, tudi mali tarifi ter povečan strošek za prispevke in druge dajatve vezane za skupno porabo električne energije v obračunskem obdobju (en mesec). Pri stroškovniku za posameznike je upoštevan zvečan strošek porabe električne energije in omrežnine po veliki tarifi, ker se električni avtomobil polni na parkirišču ali v garaži poslovne hiše delodajalca v delovnem času čez dan. Pri stroškovniku, povezanem z osebno rabo službenega avtomobila, pa se upošteva tudi možnost oskrbe električnega avtomobila v poslovni stavbi po mali tarifi ponoči.
Predvsem strošek oskrbe električnega avtomobila z električno energijo čez dan, je strošek skladen z Elesovim konceptom E8. Konceptom množičnega polnjenja električnih avtomobilov z majhnimi močmi, po principu vodenega odjema. Po konceptu E8 se polnjenje prilagaja viškom električne energije v omrežju in sočasno zagotavlja najnižje cene polnjenja (ko bo začel delovati dinamičen trg električne energije), množičnega polnjenja električnih avtomobilov pa se izkorišča za stabilnost elektroenergetskega omrežja.
Izračun stroška polnjenja električnega avtomobila na polnilnici priključeni na omrežje poslovne stavbe je obenem tudi strošek oskrbe službenih električnih avtomobilov v osebni rabi v delovnem času, oziroma oskrbe z električno energijo vseh službenih električnih vozil v delovnem času.